Vaak zijn verzorgingssets voor hotels een aaneenschakeling van zeep, propyleenglycol en parfums. Het resultaat? Een droge, trekkerige en geïrriteerde huid. Eeuwig zonde. Een doucheritueel in een hotel hoort ontspannend te zijn, waarbij de huid wordt gekalmeerd, gevoed en gehydrateerd, waarmee een delicaat aroma wordt afgegeven.

Hammam

Met de Olive & Argan douchelijn van Macrovita Natural Cosmetics wordt elke hotelkamer een ware hammam. De luxe, organische en biologische ingrediënten laven de consument in een weldadig gevoel van wellness. Olijfolie en arganolie vormen de basis voor de natuurlijke lijn van Macrovita Natural Cosmetics, toonaangevend in organische verzorgingsproducten.



Weergave:

De voordelen van Olive & Argan

•Dierproefvrij, zowel het eindproduct, alsook de losse ingrediënten;
•Vrij van parabenen, propyleenglycol, minerale oliën en genetisch gemodificeerde plantextracten;
•Gratis samples en foldermateriaal, eventueel uit te breiden met diverse cosmeticalijnen voor spa’s en wellness;
•De duurzame wellnessproducten accentueren de natuurlijke schoonheid van uw gasten.

Verkoop meer met Olive & Argan

De heerlijke douchesensatie van Olive & Argan vertaalt zich direct naar meer verkopen. Doordat elk van de doucheproducten nog in twee andere verpakkingsformaten (100ml en 200ml) te koop zijn, kan uw hotelgast direct een groter exemplaar van de producten aanschaffen – die u bijvoorbeeld met een persoonlijk prijskaartje in de badkamer presenteert. Zo heeft u in één keer de investering van de doucheproducten terugverdiend en neemt de hotelgast uw wellnessgevoel mee naar huis.